Культурный офтопик
* [room] Fwd: Re: [uk-lnx] Date base on file system
@ 2005-10-05 22:35 Michael Shigorin
From: Michael Shigorin @ 2005-10-05 22:35 UTC (permalink / raw)
  To: smoke-room

----- Forwarded message from Yaroslav Kokhan <yarkaen/bigmir.net> -----

Date: Sat, 01 Oct 2005 02:47:24 +0300
From: Yaroslav Kokhan <yarkaen/bigmir.net>
To: linux/linux.org.ua
Subject: Re: [uk-lnx] Date base on file system

Serhiy Brytskyy wrote:
>Ну так тобі треба систему документообігу.
>Найпростіше рішення, це самому створити простеньку базу даних, або якщо
>документів небагато, електронну таблицю, в якій тримаєш назву, шлях до
>файла, ключові слова, категорії і т.д. А далі собі сортуєш і вибираєш,
>по чому треба. А якщо це все прив"язати до CVS, то ще й версійність
>будеш мати.
>Варіант складніший, шукати якісь проекти готові. Я так розумію, що тут
>підходить щось типу MS Share Point Portal.

Та ні, це щось зовсім не те. Я хочу мати доступ до *файлів на диску* через
базу даних, а не доступ до *записів про файли* (записів, які не можуть
змінити ні розміщення, ані атрибутів самих файлів). Мені потрібно, щоб можна
було з шуканої БД *керувати* файлами, а не просто знати, що колись n-ного
пупня 200N-ного року щось десь було. Тобто, відкриваю я замість konqueror-а
клієнт такої БД, який (в ідеалі) має такий же вигляд, як і konqueror, беру
позичений диск з фотками, і тягну звідти вибрані фотки на вінчестер; тільки
тягну не в каталог (бо мені по барабану, де воно фізично лежатиме), а в
категорію, або одразу в кілька категорій - в кожній з яких або в
категорії-перетині яких я завжди зможу потім ці фотки знайти, відкрити у
GQview, або в GIMP-і, або ООо, поредагувати і перезберегти, перейменувати,
пересунути з категорії в категорію, видалити, права змінити і т.д. - тобто
зможу робити все, що роблять з файлами у файловій системі. І при цьому щоб я
міг переглядати категорії як каталоги і міг робити з ними все, що можна у
файловій системі робити з каталогами.

Проект, на який я посилався

здається, саме це чи приблизно це і має забезпечувати. Інших я не знаю.
----------
Dmytro Koval'ov wrote:

> Є. BeFS файлова система з підтримкою бази даних (точніше файлова
> система на вершині бази даних) з довільними файловими атрибутами.
> Зараз Мак працює над тим, щоб її інтегрувати в свою МакОСХ.

Ось це вже цікаво. Правда, інформації малувато.Та й після прочитання опису
http://befs-driver.sourceforge.net/about.php
не хочеться ризикувати. Але якщо якийсь дистр Лінукса здійснить підтримку
цього чуда, то можна буде спробувати.

----- Ярослав -----          mailto:yarkaen/bigmir.net

----- End forwarded message -----

--

[-- Attachment #2: Type: message/rfc822, Size: 6364 bytes --]

From: Yaroslav Kokhan <yarkaen@bigmir.net>
To: linux@linux.org.ua
Subject: [uk-lnx] Date base on file system
Date: Thu, 29 Sep 2005 03:26:41 +0300

Таке концептуальне питання.
Я давно вже зрозумів, що мені дико не вистачає можливості здійснювати булеві операції на
каталогах файлових систем. Приклад: писані тексти я переважно кладу в каталог
<шлях>/Document. Їх важливо розсортувати одночасно і за тематикою (так виникають підкаталоги
Logic, Psychology ті ін.), і за часом (тому виникають підкаталоги 2004, 2005) і за
приналежністю та призначенням (Papers, Books та інше, що не піддається ніякому здоровому
глузду, окрім мого власного :) ). У звичайній файловій системі обов'язково з'являтимуться
різні каталоги з однаковими назвами, напр. <>/Logic/Papers/2005, <>/Psychology/Papers/2005.
Окрім того, глибина вкладених один в одного каталогів стає більшою, аніж того хотілося б.
Якби можна було індексувати файли за категоріями і потім у файловому менеджері задавати, що
я, приміром, хочу побачити всі файли .doc із категорій Document, Logic, Papers i 2005, і
бачити їх, як ніби це був такий каталог в системі
([.doc]&[Document]&[Logic]&[Papers]&[2005]) то було б те, що треба. Точніше, це було б саме
воно, якби можна було
1) створювати власні категорії без обмежень,
2) створювати підкатегорії так само без обмежень,
3) створювати категорії (і називати їх), які були б об'єднаннями, перетинами і доповненнями
вже наявних категорій,
4) мати перегляд за категоріями такий, як ніби категорії були каталогами файлової системи
(мені особисто дуже подобається як показує каталоги і файли Konqueror)

Досі я натрапив тільки на один такий проект:
http://ozy.student.utwente.nl/projects/dbfs/
але встановити се диво мені не вдалося через відсутність потрібних версій Qt та KDE, а зараз
він взагалі, схоже, мертвий. То, може, я погано шукав, і є інші аналогічні проекти?

----- Ярослав -----          mailto:yarkaen@bigmir.net

* Re: [room] Fwd: Re: [uk-lnx] Date base on file system
@ 2005-10-06 15:02 ` Vasily Kolomeets
From: Vasily Kolomeets @ 2005-10-06 15:02 UTC (permalink / raw)
  To: shigorin,
	культурный
	офтопик

Michael Shigorin пишет:

> [...]
>категорію, або одразу в кілька категорій - в кожній з яких або в
>категорії-перетині яких я завжди зможу потім ці фотки знайти, відкрити у

Picasa.com за образец и в путь ;-)

--
One man's constant is another man's variable.