----- Forwarded message from Yaroslav Kokhan ----- Date: Sat, 01 Oct 2005 02:47:24 +0300 From: Yaroslav Kokhan To: linux/linux.org.ua Subject: Re: [uk-lnx] Date base on file system Serhiy Brytskyy wrote: >Ну так тоб╕ треба систему документооб╕гу. >Найпрост╕ше р╕шення, це самому створити простеньку базу даних, або якщо >документ╕в небагато, електронну таблицю, в як╕й трима╓ш назву, шлях до >файла, ключов╕ слова, категор╕╖ ╕ т.д. А дал╕ соб╕ сорту╓ш ╕ вибира╓ш, >по чому треба. А якщо це все прив"язати до CVS, то ще й верс╕йн╕сть >будеш мати. >Вар╕ант складн╕ший, шукати як╕сь проекти готов╕. Я так розум╕ю, що тут >п╕дходить щось типу MS Share Point Portal. Та н╕, це щось зовс╕м не те. Я хочу мати доступ до *файл╕в на диску* через базу даних, а не доступ до *запис╕в про файли* (запис╕в, як╕ не можуть зм╕нити н╕ розм╕щення, ан╕ атрибут╕в самих файл╕в). Мен╕ потр╕бно, щоб можна було з шукано╖ БД *керувати* файлами, а не просто знати, що колись n-ного пупня 200N-ного року щось десь було. Тобто, в╕дкриваю я зам╕сть konqueror-а кл╕╓нт тако╖ БД, який (в ╕деал╕) ма╓ такий же вигляд, як ╕ konqueror, беру позичений диск з фотками, ╕ тягну зв╕дти вибран╕ фотки на в╕нчестер; т╕льки тягну не в каталог (бо мен╕ по барабану, де воно ф╕зично лежатиме), а в категор╕ю, або одразу в к╕лька категор╕й - в кожн╕й з яких або в категор╕╖-перетин╕ яких я завжди зможу пот╕м ц╕ фотки знайти, в╕дкрити у GQview, або в GIMP-╕, або ООо, поредагувати ╕ перезберегти, перейменувати, пересунути з категор╕╖ в категор╕ю, видалити, права зм╕нити ╕ т.д. - тобто зможу робити все, що роблять з файлами у файлов╕й систем╕. ╤ при цьому щоб я м╕г переглядати категор╕╖ як каталоги ╕ м╕г робити з ними все, що можна у файлов╕й систем╕ робити з каталогами. Проект, на який я посилався >> >>Дос╕ я натрапив т╕льки на один такий проект: >>http://ozy.student.utwente.nl/projects/dbfs/ зда╓ться, саме це чи приблизно це ╕ ма╓ забезпечувати. ╤нших я не знаю. ---------- Dmytro Koval'ov wrote: > > ╢. BeFS файлова система з п╕дтримкою бази даних (точн╕ше файлова > система на вершин╕ бази даних) з дов╕льними файловими атрибутами. > Зараз Мак працю╓ над тим, щоб ╖╖ ╕нтегрувати в свою МакОСХ. > Ось це вже ц╕каво. Правда, ╕нформац╕╖ малувато.Та й п╕сля прочитання опису http://befs-driver.sourceforge.net/about.php не хочеться ризикувати. Але якщо якийсь дистр Л╕нукса зд╕йснить п╕дтримку цього чуда, то можна буде спробувати. ----- Ярослав ----- mailto:yarkaen/bigmir.net ----- End forwarded message ----- -- ---- WBR, Michael Shigorin ------ Linux.Kiev http://www.linux.kiev.ua/